lördag 6 november 2010

Kärlek!



Jag är käääär!!

Något jag aldrig trodde skulle hända mig igen :)

Finns en del som har visat intresse, men jag har som vanligt tröttnat efter några dagar och det har runnit ut i sanden.

Nu är det kaos i min kropp och knopp, ett säkert tecken på att jag har gått och blivit ordentligt förälskad :)

Föremålet för min förälskelse är en kille som är yngre än mig (!), kanske där problemet har varit, att jag hela tiden sökt mig till äldre och inte stannat upp och lagt märke till yngre killar som faktiskt kan vara mkt mognare än man tror.

Han är 29, men blir snart 30 och är en fantastiskt snäll, rar, mysig, kärleksfull, rolig kille som dessutom är Sverigedemokrat :D

Levi Klausen, du har fångat mitt hjärta och om du tar väl hand om det, så är jag din för alltid!

Är så lycklig!!!!

Kramisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar