tisdag 24 november 2009

Tandvärk

Alltså, jag får panik!!! Så fort jag ens tänker tanken att det är dags att lägga sig, så ska det börja värka i käften. Har ju hål, det vet jag ju, men det är inte bara det eftersom det värker i käkbenen på höger sida. Har nog fortfarande infektionen kvar i kroppen, trots att snuvan är borta. Fick munsår idag och det får jag alltid när det är något på gång i det gamla kröppaskrället hahaha.


Klockan är strax ett, natten mellan måndag och tisdag och jag vill soooooooooovaaaaaaaa........inga värktabletter har jag heller. Helvete säger jag...sov som en kratta mellan söndag och måndag och hade möte på morgonen här hemma med soc. Berättar mer när jag orkar och inte har tandvärk.


Måste försöka få lite sömn här.


Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar